مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14سياسي

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشگاهیان/ ترم آینده در گروی واکسن کرونا


روسای دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران به همراه مسئولان آموزش عالی بر لزوم واکسیناسیون دانشگاهیان و برگزاری ترم آینده به صورت حضوری و مجازی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخاطرنشان کرد: اساتید و کارکنان دانشگاه های کشور در مردادماه، بخشی از دانشجویان در شهریورماه و تمامی دانشجویان کشور را تا انتهای پاییز امسال واکسینه خواهیم کرد.

برنامه وزارت بهداشت برای واکسیناسیون 200 هزار عضو هیات علمی و کارمند دانشگاه وی با تاکید بر این که ما باید اصل را بر آغاز آموزش حضوری بگذاریم و در مسیر تهیه ابزار، در خصوص واکسن نیز شرایط خود را مورد بررسی قرار دهیم، خاطر نشان کرد: در خصوص واکسیناسیون دانشگاهیان، ما می توانیم در مردادماه جاری 200 هزار نفر یعنی مجموع اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه های وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد را واکسینه کرده و در ادامه در شهریور ماه جاری 500 هزار نفر دانشجو را واکسینه خواهیم کرد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: این تعداد در حوزه دانشجویان در مهرماه به یک میلیون نفر افزایش خواهد یافت و در آبان ماه نیز یک میلیون نفر دانشجو را واکسینه خواهیم کرد.

در ادامه از تعداد مجموع دانشجویان، هر تعداد که واکسینه نشده بودند، در آذرماه واکسینه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشگاهیان/ ترم آینده در گروی واکسن کرونا

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشگاهیان/ ترم آینده در گروی واکسن کرونا