مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14سياسي

انتخابات زمینه ساز نوسازی کشور است


رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: اگر می خواهیم ایران در عرصه جهانی قوی و مقتدر باشد، باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم که انتخابات هم زمینه ساز نوسازی کشور است و حضور گسترده با انتخاب فرد اصلح، - ایسنا/کرمان رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: اگر می خواهیم ایران در عرصه جهانی قوی و مقتدر باشد، باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم که انتخابات هم زمینه ساز نوسازی کشور است و حضور گسترده با انتخاب فرد اصلح، در حوزه مسائل خارجی اقتدار ملی برای کشور ایجاد خواهد شد.

دکتر مهدی بازمانده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق های رای جلوی بسیاری از تهدیدات دشمنان را می گیرد و دشمن به همین دلیل درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و در این راستا از روش های گوناگون برای رسیدن به هدف خود استفاده می کند.

وی با اشاره اینکه مردم ایران نسبت به سرنوشت خود و کشوری که در آن زندگی می کنند بی تفاوت نیستند، افزود: دشمنان با دادن تحلیل های اشتباه به افراد و جامعه می خواهند مردم را به حاشیه رانده تا کشور ضعیف شده و بتوانند خواسته هایشان را تحمیل کنند.

بازمانده با اشاره به اینکه حضور در انتخابات استفاده از حق است، تصریح کرد: افراد با نگذشتن از حق خود با رای دادن می توانند زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات زمینه ساز نوسازی کشور است

انتخابات زمینه ساز نوسازی کشور است