مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-13اقتصادي

معلمی برای همه فصول/ از ماندن شب های زمستان در مدرسه تا تداوم تدریس در تابستان


شهربانو اکبری معلمی که آستین همتش همیشه بالا زده است نه الان که کرونا آمده و معیشت بیشتر از گذشته دچار مشکل شده است بلکه از سال 68 تاکنون با همان اراده در کنار دانش آموزان مدرسه شاه نوری روستای لوط لاریجان ایستاده تا آموزگاری شایسته برای دانش آموزانش باشد.

-   این مدیرآموزگار اضافه می کند: تا قبل از سال 98 مدرسه کانکسی بوده ولی در سال 98 مدرسه احداث شد و بسیاری از مشکلات برطرف شد.

*سبز شدن حیاط مدرسه باتوجه به هزینه های مدرسه در حیاط مدرسه نسبت به کاشت جالیز اقدام کردم تا بتوانم بخشی از هزینه ها پوشش دهم که همین اتفاق هم افتاد.

اکبری تصریح می کند: با توجه به شرایط اقتصادی مردم در کنار معلمی هم به کشاورزی و دامداری مشغول هستم و با فروش محصولات تولیدی تلاش می کنم بخشی از هزینه ها را پوشش دهم.

به مناسبت های مختلف از جمله عید فطر بسته های معیشتی تهیه کردم و در اختیار خانواده های دانش آموزان قرار دادم.

وی یادآور می شود: به مناسبت عید نوروز برای همه دانش آموزان لباس عیدی خریداری کرده و به آنان هدیه دادم، چرا که خوشحالی آنان بهترین هدیه برای من بود.

* زمستان شب ها در مدرسه می ماندم حتی امسال در روزهای قرمز کرونایی کلاس و درس برقرار بود و در برخی ایام باتوجه به وخامت اوضاع کلاس درس در حیاط مدرسه برپا بود اما تعطیل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی برای همه فصول/ از ماندن شب های زمستان در مدرسه تا تداوم تدریس در تابستان

معلمی برای همه فصول/ از ماندن شب های زمستان در مدرسه تا تداوم تدریس در تابستان