مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-13ورزشي

از بین رفتن بهانه های ناکامی احتمالی/ بار مسئولیت نتایج المپیک روی دوش فدراسیون ها


تدابیر لازم برای پشتیبانی و آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های المپیک از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انجام شده تا مسئولیت نتایج تیم ها به دوش فدراسیون ها و کادر فنی بیفتد.

- - گروه ورزش: بر هیچ کسی پنهان نیست که المپیک تنها یک رویداد ورزشی به حساب نمی آید، رویداد فرا ورزشی با ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که موفقیت در آن می تواند وجه جهانی یک کشور را به طور کلی تغییر داده و حتی به اصطلاح زیر و رو کند.

از همین رو چگونگی حضور در این آوردگاهِ همه گیر یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی در میان مدیران ورزش است به گونه ای که بخش قابل توجهی از هزینه ها و انرژی سالانه آنها را به خود اختصاص می دهد تا در پایان یک دوره چهار ساله بتوانند نتیجه گیری دلخواهی از آن داشته باشند.

در ایران هم اهمیت این رویداد عظیم و تاریخی مورد غفلت نبوده است.

البته اگرچه دیر اما برای هر دوره المپیک تمرکز اصلی در برنامه ریزی ها و فعالیت های مدیران بر روی آن قرار گرفته تا حداقل از عملکرد و مدال آوری ورزشکاران مان در آن به عنوان نمره ای برای ارزیابی مدیریت خود بهره ببرند.

برای این دوره بازی های المپیک اما شرایط متفاوت تر از همیشه بود از این حیث که به نسبت ادوار گذشته رسیدگی بهتر و جامع تری به وضعیت المپین ها صورت گرفت و همین مسئله قاعدتا بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بین رفتن بهانه های ناکامی احتمالی/ بار مسئولیت نتایج المپیک روی دوش فدراسیون ها

از بین رفتن بهانه های ناکامی احتمالی/ بار مسئولیت نتایج المپیک روی دوش فدراسیون ها