مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-13سياسي

همراهی و وحدت بین اجزای حاکمیت رمز موفقیت در خراسان شمالی است


رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از الزامات جمهوری اسلامی ایران مشارکت اجتماعی مردم است، گفت: همراهی و وحدت بین اجزای حاکمیت رمز موفقیت این استان است.

- احمد برادران عصر دیروز درنشست هم اندیشی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسفراین افزود: در حوزه های مختلف ارتباطات، بهداشتی و درمانی، راه و اتصالات جاده ای، خدماتی و صنایع بزرگ و پایین دستی شاهد ارتقاء شاخص ها بوده ایم و حتی دورترین نقاط از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره برده اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان دهند، تصریح کرد: به رغم همه مشکلات، هم اکنون شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی هستیم .

برادران خاطرنشان کرد: بنا به گفته معمار کبیر انقلاب دو عامل مقصد عالی نظام جمهوری اسلامی و حضور یکپارچه مردم و مشارکت حداکثری؛ در پیروزی و بقا نظام جمهوری اسلامی نقش دارد.

وی افزود: تلاش کرده ایم بستر های لازم برای برگزاری انتخابات سالم با مدیریت استاندار و اعضا هیات های نظارت و اجرایی ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رای گیری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، افزود: به مردم اطمینان می دهیم که تمام تمهیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی و وحدت بین اجزای حاکمیت رمز موفقیت در خراسان شمالی است

همراهی و وحدت بین اجزای حاکمیت رمز موفقیت در خراسان شمالی است