مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 00:002021-06-13سياسي

ایجاد سالانه 1 میلیون شغل وعده مشترک اکثر کاندیداهای انتخابات


با توجه به ناکامی دولت روحانی در ایجاد اشتغال، ایجاد سالانه 1 میلیون فرصت شغلی جدید فصل مشترک برنامه اکثر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در بخش اشتغال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشان می دهد بخش اعظم اشتغال ایجاد شده در دولت روحانی، ارتباطی به سیاست های این دولت نداشته و توسط بخش خصوصی و در کارگاه های زیر 5 کارکن بوده است.

* برنامه کاندیداهای انتخابات در بخش اشتغال با توجه به همین موضوع، کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های زیادی در حوزه اشتغال دارند که در ادامه آمده است (ترتیب نامزدها براساس حروف الفباست): پرداخت حقوق به تمامی زنان خانه داری که 6 ماه آموزش ببینند و دارای دو فرزند و بیشتر باشند *سید ابراهیم رییسی: الف- ایجاد 4 میلیون فرصت شغلی جدید با تاکید بر اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی تا سال 1404، ب-وجود یک نفر شاغل در هر خانوار موجود در سه دهک درآمدی پایین تا سال 1404.

*علیرضا زاکانی: ایجاد اشتغال برای تمامی ایرانیان و حمایت از بیکاران با درآمدهای ناشی از اخذ مالیات بر مجموع درآمد از ثروتمندان *سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی: ایجاد 4 میلیون شغل تا سال 1404 *محسن مهرعلیزاده: ایجاد حداقل 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سالانه 1 میلیون شغل وعده مشترک اکثر کاندیداهای انتخابات

ایجاد سالانه 1 میلیون شغل وعده مشترک اکثر کاندیداهای انتخابات