مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:502021-06-13سياسي

کشور در مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز کشور در مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است.

- محسن مهرعلیزاده در گفت و گو با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه تلویزیونی شبکه سیمای این استان افزود: امروز کشور ما در موقعیت و مقطع تاریخی بسیار خطیری قرار گرفته و مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد که توسط آن بتوانند با تکیه بر تجربیات گذشته خود راهی برای برون رفت از مشکلات بسیار و پیچیده در کشور بیابند و با انتخاب شان خدمتگزاری را بر سر کار بیاورند که با تمام معنا در خدمت مردمش باشد.

وی اظهار کرد: امروز متاسفانه مسائل معیشتی، فقر، تنگ دستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه، افزایش سطح خط فقر و رسیدن آن به 70درصد جامعه شده است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در کشوری زندگی می کنیم که با نیت خیر بسیاری از مسئولان، دست ناپاکی، اختلاس، دزدی، فساد، دست یازیدن به بیت المال، فشار بر مردم، تحمیل زندگی سخت بر مردم را در رویه های اجرایی خود برگزیدند و چنان معیشت سختی را برای مردم فراهم آورده اند که مردم امیدی کمتر از آنچه باید باشد، دارند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: بعضی از اقدامات مسئولین که بهتر است کلمه نامسئولین را به کار ببرم، کسانی که برای گرفتن کرسی های ریاست و مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور در مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است

کشور در مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است