مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-13سياسي

لیست جبهه پایداری برای شورای اسلامی شهر تهران منتشر شد + اسامی


سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی لیست ائتلاف بزرگ برای مردم برای انتخابات شورای شهر تهران که مورد حمایت این جبهه است را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهر تهران در این سال ها، علی الخصوص در چهار سال گذشته، بواسطه تسلط شهرداران و سایر مدیران شهری ناکارآمد بر مناصب مربوط به حوزه مدیریت شهری، حال و روز خوبی را سپری نکرده است، افزود: بر همه گروه های جریان انقلاب لازم است که توجه لازم را به انتخابات شورای شهر داشته باشند که انشاءالله در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، شاهد کنار زدن مدیرانی که به هیچ عنوان اعتقادی به عدالت محوری در مدیریت شهری ندارند، توسط مردم عزیز باشیم.

وی گفت: باید همگی با هم عرصه را برای ورود جوانان انقلابی که برنامه اجرایی برای توزیع عادلانه امکانات و خدمات دارند، آماده کنیم.

با داشتن یک شورای انقلابی و عدالتخواه و ضدفساد است که می توان به آینده ای بهتر برای شهر تهران امید داشت.

  متقی فر با بیان اینکه مردم امروز نسبت به فساد افسارگسیخته و ناکارآمدی شهرداری های مناطق تهران معترض اند، گفت: شورای شهری که درک درستی از ساختارهای فسادزای شهرداری ها نداشته باشد، نمی تواند فرایند ها و ساختارها را پالایش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست جبهه پایداری برای شورای اسلامی شهر تهران منتشر شد + اسامی

لیست جبهه پایداری برای شورای اسلامی شهر تهران منتشر شد + اسامی