مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-13ورزشي

انگلیس 1-0؛ سه شیرها انتقام جام جهانی را گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اولین مسابقه از روز سوم رقابت های یورو دو تیم انگلیس و کرواسی در استادیوم ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 1-0 به سود انگلیس خاتمه یافت.

- انگلیس موفق شد با تک گل رحیم استرلینگ از سد کرواسی عبور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در اولین مسابقه از روز سوم رقابت های یورو دو تیم انگلیس و کرواسی در استادیوم ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 1-0 به سود انگلیس خاتمه یافت.

انگلیس کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه فیل فودن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا کرواسی با یک شانس بزرگ روبرو شده باشد.

در دقیقه 9 باز هم این انگلیس بود که می توانست دروازه کرواسی را باز کند اما ضربه کالوین فیلیپس با واکنش بسیار خوب دروازه بان حریف یعنی دومنیک لیواکوویچ همراه شد.

نکته قابل توجه اینکه در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و با وجود تسلط نسبی انگلیس بر بازی آنها نتوانستند موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه کرواسی ایجاد کنند تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس 1-0؛ سه شیرها انتقام جام جهانی را گرفتند

انگلیس 1-0؛ سه شیرها انتقام جام جهانی را گرفتند