مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-13سياسي

اجرای امینانه نیت واقفان توسط اوقاف مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است


اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

- ایسنا/قم یکی از مراجع تقلید گفت: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در جمع مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و هیئت همراه، با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: لازم است از همه ظرفیت ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته های به حق مردم استفاده شود.

وی افزود: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی و مذهبی به شمار می روند گفت: انجام فعالیت های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی با محوریت این امکان مقدسه، ابتکار سازمان اوقاف بوده و موجب تقویت ارتباط معنوی و حضور بیشتر مردم در حرم مطهر امامزادگان شده است.

وی ادامه داد: گزارش ارائه شده از سوی شما در حوزه امور اجتماعی و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از محل عواید موقوفات و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای امینانه نیت واقفان توسط اوقاف مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است

اجرای امینانه نیت واقفان توسط اوقاف مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است