مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-13حوادث

اتراق مار چهار متری بر روی سینه صاحب خانه زنجانی


مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از زنده گیری مار چهار متری که بر روی سینه صاحبخانه چمبره زده بود، خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از زنده گیری مار چهار متری که بر روی سینه صاحبخانه چمبره زده بود، خبر داد.

حسن غفاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده یک مار در منزل مسکونی اش، آتش نشانان زنجانی دست به کار شده و اقدام به زنده گیری این آمار کردند.

وی در تشریح حادثه، افزود: در ابتدا مار بر روی سینه زن صاحب خانه چمبره زده بود که این زن پس از متوجه شدن، مار را پس می زند که در نهایت مار در یکی از اتاق های منزل کمین می کند.

این مسئول ادامه داد: پس از این موضوع صاحبخانه با نیروهای آتش نشانی تماس گرفته و بلافاصله 4 نفر از نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا می کنند و پس از یک ساعت تلاش چهار آتش نشان زنجانی موفق به زنده گیری مار می شوند.

غفاری تصریح کرد: این مار در یکی از منازل شهر زنجان در نزدیکی خیام که در مجاورت باغ قرار دارد، زنده گیری شده است.

برای ایمنی شهر مارها پس از زنده گیری در خارج از شهر رهاسازی می شود مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان یادآور شد: این سازمان به صورت ماهیانه 22 زنده گیری مار دارد و این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتراق مار چهار متری بر روی سینه صاحب خانه زنجانی

اتراق مار چهار متری بر روی سینه صاحب خانه زنجانی