مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-13سياسي

آیت الله رییسی به مردم قم پیام داد


نامزد ریاست جمهوری بابیان به اینکه معیشت و کسب وکار مردم جز مشکلات اساسی کشور است که دچار آسیب شده است و باید بازسازی شود، اظهار کرد: مهم تر از این دو اعتماد مردم است که آسیب دیده است؛ - زیرا اگر اعتماد مردم آسیب ببیند خطرناک است و باید زمینه های بی اعتمادی از بین برود و دولت باید شفاف سازی کند و با مردم با صداقت رفتار کند؛ زیرا اگر مردم صداقت را ببیند با کمبود می سازند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی در ویژه برنامه انتخاباتی شبکه نور، در گفت وگو با مردم قم، عنوان کرد: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و پیام انقلاب از قم به منطقه و سراسر دنیا رسید و انقلاب اسلامی روزبه روز به برکت اخلاص امام و خون مطهر شهدا، علیرغم خواست دشمنان در همه جای دنیا جایگاه خود را تثبیت می کند.

وی ادامه داد: وظیفه بود که قم به عنوان پایگاهی که شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بیایم و نسبت به مردم قم عرض ادب کنم؛ اما به دلیل شرایط کرونا این امر میسر نشد.

کاندیدا ریاست جمهوری بیان کرد: قم هم به خاطر اینکه شهر علم و اجتهاد است و هم به خاطر زیارتی بودن آن موجب توجه همگان در داخل و خارج از کشور است و این توجه اقتضائاتی را ایجاد می کند که لازم است مسئولین برای تسهیل زندگی مردم، زیارت زائرین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی به مردم قم پیام داد

آیت الله رییسی به مردم قم پیام داد