مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-13سياسي

منافع ملی بر مصالح فردی ارجحیت دارد


رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رییسی گفت: در وضعیت فعلی کشور منافع ملی بر مصالح فردی اولویت و ارجحیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا افشار امروز یکشنبه با حضور در تبریز به تشریح برنامه های ستادی و گفت و گو با خبرنگاران پرداخت.

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رییسی در نشست خبری با بیان اینکه امروز منافع و مصالح ملی بر منافع فردی ارجحیت دارد، عنوان کرد: وضعیت کشور به گونه ایست که باید منافع مردم و منافع ملی را در اولویت کار قرار داده و در راستای مشارکت مردم در انتخابات تلاش نماییم.

سردار افشار در رابطه با سوال خبرنگاری درمورد خط مشی سیاست خارجی دولت سید ابراهیم رییسی تشریح کرد: قائل به مذاکره و ادامه برجام هستیم اما نه به عنوان موضوع اصلی بلکه به عنوان یک مسئله ای که در حاشیه قرار دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: موضوع مهم و اساسی مسائل داخلی کشور است که باید در رأس امور قرار گیرد و موضوع مهم دیگر حفظ اقتدار ملی که اگر این مسائل حفظ گردد هیچ مذاکره ای مشکلی ندارد.

سردار افشار با اشاره به ضعف وزارت خارجه در دولت فعلی افزود: به دلیل نفوذ استکبار در عرصه بین المللی متأسفانه منفعتی از طرح های جاری دولت و مذاکرات به سبک 8 سال گذشته چیزی عاید کشور نمی شود، در حالی که کشورهای آزادی خواه منطقه می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع ملی بر مصالح فردی ارجحیت دارد

منافع ملی بر مصالح فردی ارجحیت دارد