مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-13سياسي

هدف از شرکت در انتخابات 1400 حفظ اسلام است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هدف از شرکت در انتخابات 1400 حفظ اسلام است.

- ، مجید یزدانپناه بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی آموزش و پرورش برای هیئت اندیشه ورز که در سالن جلسات تدبیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای حضور حداکثری فرهنگیان در انتخابات پیش رو با حضور سردار ریحانی برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از هر دوره دیگری به همراهی مردمی است نیاز دارد.

وی افزود: بعد از اینکه دشمن نتوانست در مقابل مردمی که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را می خواستند بایستد در کوتاه ترین زمان ممکن جنگی را به مردم این سرزمین تحمیل کرد اما بعد از سال ها خون دادن به لطف انقلاب اسلامی وجبی از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی غرب در ادوار مختلف با همدستی منافقین که فرزندان این خاک بودند و دشمن آن شدند مسیر دشمنی با کشور ما را ادامه دادند، اما به کوری چشم آن ها جمهوری اسلامی سرافراز تر از هر دوره دیگری مسیر خود را تا ظهور طی می کند.

وی ادامه داد: در دوران مختلف نگرانی هایی داشتیم اما موجب نشد که فرزندان این سرزمین با آن دشمنی داشته باشند، ما در برابر مشکلات و سختی ها یکی هستیم مثل تشییع سردار سلیمانی که پس از فوت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از شرکت در انتخابات 1400 حفظ اسلام است

هدف از شرکت در انتخابات 1400 حفظ اسلام است