مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:352021-06-13حوادث

نوجوان سنندجی سنجاب خود را به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داد


یک سنجاب ایرانی توسط نوجوان دوستدار محیط زیست، از دلالان و سودجویان حیات وحش خریداری و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج تحویل داده شد.

- ایسنا/کردستان یک سنجاب ایرانی توسط نوجوان دوستدار محیط زیست، از دلالان و سودجویان حیات وحش خریداری و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج تحویل داده شد.

فؤاد مصطفی نژاد با اشاره به اینکه یک نوجوان سنندجی سنجاب ایرانی را به سازمان محیط زیست تحویل داده است اظهار کرد که آریو عظیمی پسر نوجوان اهل سنندج یک بچه سنجاب ایرانی را از دلالان و سودجویان حیات وحش خریداری کرده و یکسال از آن مراقبت کرده و در آخرین روز از هفته محیط زیست جهت رها سازی در زیستگاه های مناسب این سنجاب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج تحویل داده است.

وی افزود که پس از بررسی های دامپزشکی و به شرط اطمینان از سلامتی، سنجاب در زیستگاه های مناسب در جنگل های بلوط رها سازی و به دامان طبیعت باز گردانده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج تصریح کرد که این اولین بار نیست که یک دوستدار محیط زیست با هزینه شخصی در حفظ و نگهداشت حیات وحش و محیط زیست کردستان کوشش می کند، بلکه بارها این حرکت فرهنگی تکرار شده و خوشبختانه مردم استان همیشه از فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان سنندجی سنجاب خود را به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داد

نوجوان سنندجی سنجاب خود را به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داد