مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-13سياسي

ظرفیت های آذربایجان غربی فعال می شود/ کشور نیاز به تنش زدایی دارد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید استعدادهای فراموش شده و ظرفیت های غیر فعال شده را در کشور به ویژه در آذربایجان غربی کشف و فعال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده عصر یکشنبه در تشریح برنامه های برنامه های خود در دولت زندگی در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی افزود: باید استعدادهای فراموش شده و ظرفیت های غیر فعال شده را در کشور به ویژه در مناطق آذربایجان کشف و فعال کنیم.

وی با احترام به تلاش همه دولت ها که زحمات زیادی متحمل شدند افزود: ظرفیت های بسیاری در کشورمان در طول سالیان اخیر مغفول مانده است که اگر فعال شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه رفع می شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: اگر رییس جمهور شوم اجازه نخواهم داد در کشور عده ای زور بگویند و عقیده خود را تحمیل کنند دولت من دولت قانون و خواست مردم خواهد بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نقش آذربایجان در تحولات کشورمان گفت: آذربایجان مهد غیرت، همت، مردانگی و بزرگی و مایه سربلندی ایران است و سرزمین شعر و شعور و فلسفه و علما و شهدا و سرداران نامی ایران است.

کشور نیاز به تنش زدایی دارد وی با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات به دور از تنش در سیاست خارجی گذرنامه ایرانی در مجامع بین المللی اعتبار بالایی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های آذربایجان غربی فعال می شود/ کشور نیاز به تنش زدایی دارد

ظرفیت های آذربایجان غربی فعال می شود/ کشور نیاز به تنش زدایی دارد