مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-13سياسي

جلوگیری از فساد بیشتر با برقراری نظام عادلانه پرداخت مالیات


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است که با برقراری نظام عادلانه در پرداخت مالیات، از فساد بیشتر جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگویی با اشاره به وضعیت اخذ مالیات و نظام مالیاتی کشور، گفت: طبق مصاحبه ای که دو سال پیش رییس سازمان امور مالیاتی انجام داد، 300 هزار نفر درآمد میلیاردی دارند؛ اینها اصلا پرونده مالیاتی ندارند، نه اینکه اصلا مالیات کم یا زیاد پرداخت می کنند.

وی افزود: طبق گزارشی که رییس سازمان بازرسی چند وقت پیش اعلام کرد، 210 هزار میلیارد تومان معوقه مالیاتی در کشور داریم، اینها کسانی هستند که پرونده مالیاتی داشته اند، اما مالیات شان را پرداخت نکرده اند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: جالب است که از این 210 هزار میلیارد تومان، 78 هزار میلیارد تومان در اختیار 100 نفر است.

جلیلی تصریح کرد: اگر ما برنامه جدی برای عادلانه کردن نظام مالیاتی داشته باشیم، در این شرایط از کسانی که باید مالیات بپردازند، مالیات دریافت می شود، متأسفانه در کشور ما هر چقدر افراد درآمدهای بیشتری دارند، مالیات کمتری پرداخت و افراد با درآمدهای کمتری نیز مالیات شان را به موقع پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فساد بیشتر با برقراری نظام عادلانه پرداخت مالیات

جلوگیری از فساد بیشتر با برقراری نظام عادلانه پرداخت مالیات