مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-13سياسي

سرپرست حجاج ایرانی: ایران امسال حاجی ندارد


سرپرست حجاج ایرانی از محدودیت اعمال شده برای حضور زائران خارجی درحج 1400 انتقاد کرد و گفت: برای دومین سال، زائران ایرانی ازحضور درکنگره حج محروم شدند؛ این درحالی است که عربستان می توانست با برنامه ریزی و پیش بینی های لازم این مشکل را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با آغاز هفته حج و دهه کرامت، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز یکشنبه در گفت وگویی به تشریح برنامه ها و فعالیت های بعثه مقام معظم رهبری در هفته حج پرداخت.

وی با گرامیداشت دهه کرامت و هفته حج اظهار داشت: حج در اسلام، اهمیت و ارزش بسیار والایی دارد و همین سب است که حج را در فروع دین اسلام قرار گرفته است.

بنابراین ضرورت دارد با معرفی درست و دقیق این فریضه بزرگ، مردم بیشتر با معارف و اسرار آن آشنا شوند.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به تصمیم عربستان درمورد حج تمتع سال جاری تصریح کرد: متاسفانه امسال هم زائران بیت الله الحرام خارجی از انجام مناسک حج تمتع محروم شدند و عربستان اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم را با ظرفیت محدود تنها با حضور60 هزار زائر برگزار می کند.

وی با بیان اینکه معاون وزیر حج عربستان در تماس تلفنی با رییس سازمان حج و زیارت کشورمان اعلام کرد شماری از زائران کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست حجاج ایرانی: ایران امسال حاجی ندارد

سرپرست حجاج ایرانی: ایران امسال حاجی ندارد