مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-13بين الملل

نتانیاهو قول داد در اسرع وقت دولت تغییر را ساقط کند


نخست وزیر در حال کناره گیری رژیم صهیونیستی که امروز، یکشنبه دوره حکومتش به پایان می رسد، مدعی شد: برای یک میلیون اسراییلی فرستاده شدم و به خاطر آن ها به ماموریت بزرگ که تضمین موجودیت و امنیت اسراییل است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جلسه رای اعتماد به دولت نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا مدعی شد: دستاورد های بسیار و بی سابقه ای نظیر مقابله با کرونا و حرکت به سمت اقتصاد باز را برای اسراییل رقم زدیم.

او گفت: ما با قدرت به مقابله با ایران در خصوص ممانعت از دستیابی اش به سلاح هسته ای پرداختیم و قاطعیت ما در مقابله با ایران دولت سابق آمریکا را واداشت که از برجام خارج شود.

نتانیاهو همچنین تاکید کرد: توافقنامه های ابراهیم ما را از معادله زمین مقابل صلح به سمت صلح مقابل صلح سوق داد و ما از هیچ وجب از خاک مان صرف نظر نکردیم و با چهار کشور عربی روابط مان را عادی کردیم و موفق شدیم آمریکا را به انتقال سفارتش به قدس و به رسمیت شناختن حاکمیت مان بر جولان متقاعد کنیم.

نخست وزیر در حال کناره گیری رژیم صهیونیستی همچنین در اظهاراتی واهی ادعا کرد: عملیات بسیار جسورانه در عمق خاک دشمن داشتیم، به تهران رسیدیم و کار های فرای تصور انجام دادیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو قول داد در اسرع وقت دولت تغییر را ساقط کند

نتانیاهو قول داد در اسرع وقت دولت تغییر را ساقط کند