مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-13سياسي

تا نخواهید نمی سازیم!/برای تأسیس داروخانه شبانه روزی در گرمه متقاضی نیست


معاون غذا و دارو خراسان شمالی گفت: به منظور تأسیس داروخانه شبانه روزی در شهرستان گرمه تاکنون هیچ متقاضی درخواست نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پیرو گزارش منتشرشده در خبرگزاری فارس خراسان شمالی در خصوص نبود داروخانه شبانه روزی در شهرستان گرمه علی حق بین، معاون غذا و دارو خراسان شمالی، اظهار کرد: به منظور تأسیس داروخانه شبانه روزی در شهرستان گرمه تاکنون هیچ متقاضی درخواست نداده است.

وی گفت: بر اساس قوانین، علاوه بر متقاضی بودن دکتر داروساز، برای تأسیس داروخانه شبانه روزی، جمعیت ساکن در منطقه نیز اهمیت دارد.

حق بین تصریح کرد: درصورتی که داروخانه های دایر در این شهرستان، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اجازه تأسیس داروخانه را ندارد و فقط به افرادی که متقاضی تأسیس داروخانه باشند بعد از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه ها، توسط کمیسیون مجوز صادر می شود.

گفتنی است که داروخانه های دایر در گرمه می توانند به شبانه روزی تبدیل وضعیت شوند که در حال حاضر هیچ داروخانه ای متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا نخواهید نمی سازیم!/برای تأسیس داروخانه شبانه روزی در گرمه متقاضی نیست

تا نخواهید نمی سازیم!/برای تأسیس داروخانه شبانه روزی در گرمه متقاضی نیست