مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-13سياسي

زاکانی: ظرفیت داخلی را به شکوفایی و پیشرفت می رسانیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت اقدام و اصلاح امور مسیری را طی می کنیم تا ظرفیت داخلی به شکوفایی و پیشرفت برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: متاسفانه فقر و فساد مشکلات زیادی برای مردم و زندگی شان به ارمغان آورده که می توان با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سرنوشت را طور دیگری رقم زد.

زاکانی از تشکیل دولت اقدام و اصلاح امور در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دولت مسیری را انتخاب خواهیم کرد که ظرفیت داخلی را به شکوفایی و پیشرفت رسانده و با عقلانیت، معنویت، خلاقیت افتخارات، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: دولت اقدام و اصلاح با کار جهادی و استفاده از ظرفیت های مردمی شیوه جدیدی از اداره کشور را به منصه ظهور خواهد رساند.

وی همچنین از فراگیر کردن مولفه هایی چون عدالت، آزادی و معنویت در جهان پیرامون خبر داد و گفت: با چهار رویکرد تحولی به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم که نخستین رویکرد تحول اقتصادی و کاهش فشار بر مردم است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جهش تولید را فوریت دولت اقدام و اصلاح برشمرد و افزود: باید  در کنار جهش تولید کشور را در مدار شایستگی اداره کرد و تمرکززدایی از امکانات و اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: ظرفیت داخلی را به شکوفایی و پیشرفت می رسانیم

زاکانی: ظرفیت داخلی را به شکوفایی و پیشرفت می رسانیم