مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-13سياسي

توجه به سرنوشت کشور یکی از درس های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از درسهای مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس توجه به سرنوشت کشور و آینده انقلاب اسلامی است که باید نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در دیدار با پدران خود و تربیت مادران صبور به عنوان یک الگوی کامل و موفق تبدیل شده اند و امروز فرزندان شهدا به عنوان قهرمانان ملی در عرصه های بسیاری همچون نگینی می درخشند.

وی اضافه کرد: امروز یکی از رسالت های خانواده معظم شهدا تداوم راه حضرت زینب(س) و ترویج روحیه صبر و ازخودگذشتگی است که دختران شهدا وظیفه مهمی در این راستا دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: ترویج سیره و فرهنگ شهدا و انتقال صحیح آن به نسل جدید وظیفه آحاد و اقشار مردم جامعه است و البته نقش فرزندان شهدا در انتقال حماسه سازی های پدران عزیزشان نیز بسیار حائز اهمیت است.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از درسهای مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس توجه به سرنوشت کشور و آینده انقلاب اسلامی است که باید نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم.

وی افزود: دفاع مقدس به عنوان گنجینه حماسه سازی های ملت ایران امروز به عنوان یک منشور برای نقش آفرینی در انتخابات پیش روی ماست که از سه جهت مشارکت حداکثری، انتخاب گزینه اصلح و دعوت دیگران به انتخابات قابل اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به سرنوشت کشور یکی از درس های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است

توجه به سرنوشت کشور یکی از درس های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است