مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-13فناوري

خرید نرم افزار«BPMS» یا خرید اتوماسیون اداری؟


فناوری تأثیر جدی در کارهای روزمره ی اداری شرکت ها داشته است و شما هم می توانید نسبت به خرید نرم افزار «BPMS» جریان اقدام نموده و فرآیندهای خود را در محیطی پویا پیاده سازی کنید.

- ، فناوری تأثیر جدی در کارهای روزمره ی اداری شرکت ها داشته است.

ایمیل ها جایگزین یادداشت ها شدند، درایوهای اشتراکی قفسه های بایگانی را حذف کردند و احراز هویت بیومتریک باعث شده که دیگر نیاز به مهر و امضای کارکنان نباشد.

بسیاری از کسب وکارها فکر می کنند که تنها به این دلیل که صرفاً کاغذبازی های اداری حذف شده دیگر آن ها به حد مطلوب استفاده از اتوماسیون اداری رسیدند.

اما اتوماسیون اداری در کل یک بازی متفاوت است.

استفاده از فرم های آنلاین و ارسال دعوت نامه از طریق Google Calendar ممکن است به این معنی باشد که شما تا حد زیادی از کاغذبازی فاصله گرفتید اما به این معنی نیست که شرکت شما به شکل کامل اتوماسیون است.

این فقط به این معنی است که شما به جای استفاده از کاغذ به سمت استفاده از داده حرکت کردید و کار دستی هم اکنون الکترونیکی شده اما دفتر کار شما هنوز هم اتوماسیون نیست.

مقایسه ی نرم افزار BPMS و نرم افزار اتوماسیون اداری ( Office automation software) در 50 ساله گذشته سازمان ها و شرکت های زیادی در ایران با چالش الکترونیکی نمودن مکاتبات اداری خود روبرو بودند و اولین راه حل را در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید نرم افزار«BPMS» یا خرید اتوماسیون اداری؟

خرید نرم افزار«BPMS» یا خرید اتوماسیون اداری؟