مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-13سياسي

فعالیت مجتمع صنفی مصنوعات فلزی در ری تسهیل می شود


استاندار تهران با اشاره به 173 مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه گفت: تاکنون در مورد 74 مصوبه پاسخ دریافت شده و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه ها آخرین وضعیت را اعلام کنند.

- استاندار تهران با اشاره به 173 مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه گفت: تاکنون در مورد 74 مصوبه پاسخ دریافت شده و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه ها آخرین وضعیت را اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: صورتجلسه کارگروه امور زیربنایی در مورد محدوده و حریم شهر دماوند و مشاع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تحقق مفاد مطرح شده از نظر شورای برنامه ریزی مصوب تلقی شود.

وی ادامه داد: در مورد مجتمع های صنفی در اسلامشهر از جمله مجتمع های آبکاران و سنگتراشان مقرر شد در صورت طی مراحل قانونی مورد تصویب قرار گیرد.

استاندار تهران در مورد پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی توسط دستگاه ها عنوان کرد: 173 مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح شده که تاکنون در مورد 74 مصوبه پاسخ دریافت شده و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه ها آخرین وضعیت را اعلام کنند چراکه مصوبات شورای برنامه ریزی توسعه باید اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجتمع صنفی مصنوعات فلزی در ری تسهیل می شود

فعالیت مجتمع صنفی مصنوعات فلزی در ری تسهیل می شود