مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-13سياسي

جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه صحبت از جهش ایران بدون جهش و حرکت روستاها ممکن نیست، گفت: جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود.

- سعید جلیلی در گفت وگو با مردم قزوین که از طریق صداوسیمای مرکز استان صورت گرفت اظهار کرد: قزوین دیار عالمان بزرگی همچون ملامحمدتقی برقانی آیت الله زرآبادی و آیت الله شالی است.

وی با بیان اینکه استان قزوین یک استان ارزشمند است و وجود تمام امامزادگان متعدد و واجب التعظیم آن را به چهارمین شهر مذهبی کشور تبدیل کرده افزود: قزوین نقشی بی بدیل در غنی سازی هنر و فرهنگ این مردم داشته و مهد هنر و پایتخت خوشنویسی است نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم، عنوان کرد: ابتدا باید دید که چگونه به 4 سال آینده کشور نگاه خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: یک نگاه این است کشور را در 4 ساله آینده فقط اداره کرده و نهایت چند شغلی ایجاد شود.

ما معتقدیم این نگاه اشتباه است.

جلیلی اضافه کرد: ما در هشت ساله گذشته در دولت سایه استان به استان، شهر به شهر و روستا به روستا رفته و با مردم صحبت کردیم و به یک جمع بندی رسیدیم.

وی بیان کرد: ما در این جمع بندی ناشی از گفتگوها و سفرهای متعدد به جمع بندی رسیدیم که معتقدیم قابل دفاع است و حاضریم بر سر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود

جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود