مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-13سياسي

آیت الله اعرافی:هیچ عذری برای برای شرکت نکردن در انتخابات پذیرفتنی نیست


کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ عذری وجود ندارد که در انتخابات مشارکت نداشته باشیم، اقتدار و جایگاه ما در جهان به دلیل وجود مردم سالاری دینی است.

- کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ عذری وجود ندارد که در انتخابات مشارکت نداشته باشیم، اقتدار و جایگاه ما در جهان به دلیل وجود مردم سالاری دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله علیرضا اعرافی در نشست گروه های دانشگاهی که با حضور جمعی از اساتید، هیات های علمی و نمایندگان جامعه های دانشجویی برگزار شد، با اشاره به جایگاه علم، تحقیق و دانشگاه، گفت: از 21 سالگی وارد حوزه تدریس دروس دانشگاهی شدم و این امر برای من یک حس لذت بخش همراه با ارزش های والا بود.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش عالی، علم و تحقیق گام های بزرگی برداشتیم، افزود: حدود 8 اشکال جدی در حوزه آموزش وجود دارد که باید مورد توجه دقیق قرار بگیرد.

ضروری است در برنامه پیش روی دولت آینده با نگاه جامع تری به مقوله علم و دانشگاه ورود شود تا هم ضعف ها مرتفع شده و هم به داشته های قبلی خود در این حوزه بیافزاییم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دانشگاه و مراکز علمی ما نیاز به گام های جدی و بزرگتری دارند، تصریح کرد: هم در بحث علمی و هم در بحث فرهنگی بایستی در این حوزه اقدامات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی:هیچ عذری برای برای شرکت نکردن در انتخابات پذیرفتنی نیست

آیت الله اعرافی:هیچ عذری برای برای شرکت نکردن در انتخابات پذیرفتنی نیست