مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-13سياسي

مجلس از معاون اقتصادی روحانی شکایت کرد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اعلام کرد که نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور به علت استنکاف از حضور در کمیسیون اصل نود به قوه قضاییه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نهاوندیان دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به علت استنکاف از حضور در کمیسیون بر اساس قانون به مقام قضایی معرفی شد.

علی خضریان با اشاره به شرح وظایف کمیسیون اصل نود اظهار داشت: به استناد اصل نودم قانون اساسی و قوانین موضوعه از جمله قانون اجازه مکاتبه و تحقیق مستقیم مصوب 1359/11/1 و ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل نودم مصوب 1365/8/25 مجلس شورای اسلامی راجع به بررسی پرونده مهم نحوه افزایش قیمت بنزین در آبان 1398 و حوادث بعدی، دو بار از آقای محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای حضور در کمیسیون و شنیدن اظهارات کارشناسی دعوت به عمل آورده و ایشان به بهانه اینکه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا اتخاذ تصمیم نکرده از حضور در کمیسیون و کمک به انجام وظایف نظارتی و قانونی کمیسیون اصل نود خودداری کرده است.

وی با انتقاد از استنکاف دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از پاسخگویی در کمیسیون اصل 90 گفت: آقای نهاوندیان عملا در روند رسیدگی قانونی این کمیسیون اختلال بوجود آورده و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از معاون اقتصادی روحانی شکایت کرد

مجلس از معاون اقتصادی روحانی شکایت کرد