مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-13سياسي

اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستیم در مبادی مرزی است


وزیر خارجه اسبق ایران با اشاره به اینکه معتقدم قاچاق کالا ریشه تولید در کشور و قاچاق مواد مخدر ریشه جوانان ما را می سوزاند، بیان کرد: اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستد جلوگیری از ورود در مبادی مرزی است.

- منوچهر متکی ظهر امروز 23 خردادماه در نشست خبری در کرمان با بیان اینکه انتخابات مظهر دموکراسی و فرصتی برای تعیین سرنوشت است، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است و در کشور ما هر چهار سال یکبار با تصمیم مردم دولت انتخاب می شود.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم مدیریت کشور در هشت سال گذشته خوب و قابل قبول نبوده و دولتمردان کنونی به شعارهای خود عمل نکردند، افزود: در حوزه سیاست خارجی، کشور با مشکلات زیادی روبه رو شده و رویکرد با کدخدابودن برداشت ساده لوحانه ای بود که هیچ حاصلی برای مردم نداشت.

متکی با اشاره به اینکه دولت بعدی باید دولتی متعهد، پاکدست، کارآمد و همراه با رهبری باشد، بیان کرد: در مناظرات می بینیم تخریب هایی صورت می گیرد.

هرچند در روزهای آینده منتظر تخریب های بیشتر هستیم و برخی به جای اینکه عذرخواهی کنند طلبکارانه با مردم حرف می زنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معتقدم قاچاق کالا ریشه تولید در کشور و قاچاق مواد مخدر ریشه جوانان ما را می سوزاند، بیان کرد: اولین جایی که باید جلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستیم در مبادی مرزی است

اولین جایی که باید جلوی قاچاق بایستیم در مبادی مرزی است