مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-13سياسي

قرارگاه شهید سلیم قنبری بسیج حقوق دانان در کرمانشاه آغاز بکار کرد


قرارگاه شهید سلیم قنبری بسیج حقوق دانان در استان کرمانشاه برای ارائه خدمات حقوقی به مردم آغاز به کار کرد.

- ، ظهر امروز با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری و رسول بهرامی پور رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه قرارگاه شهید سلیم قنبری شهید شاخص بسیج حقوق دانان سراسر کشور در سال 1400 در استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

پرویز توسلی زاده در مراسم افتتاحیه قرارگاه شهید سلیم قنبری در استان کرمانشاه اظهار کرد: در نگاه غرب گرایانه انسان موجود است که ذاتاً به دنبال شَر و قانون گریزی بوده و به همین سبب برای برخورد با وی قوانینی مصوب می شود اما در اسلام به انسان به عنوان خلیفه الله و موجودی خیرخواه نگاه شده که باید در مسیر رشد حرکت کند تا نیازی به مجازات نباشد.

وی افزود: میشل فوکو یکی نظریه پردازان جهان در مورد انقلاب اسلامی و همراهی مردم با امام خمینی (ره) می گوید در ایران حکومت متکی به قدرت سخت و نظامی نیست و امام خمینی (ره) با قدرت نرم یعنی با اقناع کردن مردم برای حرکت و جانفشانی در راه ارزش های اسلامی حرکت خود را به سرانجام رساند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا یکی از مؤلفه های تولید قدرت در کشور هستند و سبب همبستگی ملی در کشور بوده و مانند سردار شهید حاج قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه شهید سلیم قنبری بسیج حقوق دانان در کرمانشاه آغاز بکار کرد

قرارگاه شهید سلیم قنبری بسیج حقوق دانان در کرمانشاه آغاز بکار کرد