مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-13سياسي

انصراف پژمان فر از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران


محمد صادق پژمان فر نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با صدور بیانیه ای از حضور در ادامه رقابت ها انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد صادق پژمان فر نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با صدور بیانیه ای از حضور در ادامه رقابت ها انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ضرورت مشارکت و اصلاح مدیریت شهری مبتنی بر حکمرانی عدالت محور در عرصه های اجتماعی و زیستی مردم شهر تهران، سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی اینجانب در حوزه برنامه ریزی اجتماعی و همچنین همراهی بدنه نخبگانی جبهه انقلاب سبب شد تا پس از مشورت با متخصصین و مؤثرین فعال در حوزه برنامه ریزی شهری و با هدف باز کردن گره های فرهنگی-اجتماعی اقدام به ثبت نام و حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران کنم.

خوشبختانه رویش های جبهه انقلاب اسلامی در سال های اخیر بیش از ریزش ها بوده و در روزهای اخیر به یک لیست جوان و متخصص از جمله بنده، وحدت نظر شکل گرفته است.

و ازطرفی، این احتمال وجود داشت که ادامه حضور بنده در رقابت های انتخابات باتوجه به اینکه می بایست دست جریان انقلاب اسلامی برای ارائه یک لیست که رقبای بی انصاف به آن خدشه نکنند، خالی نباشد و امکان حضور افراد موثر برای حضور در لیست وجود داشته باشد، و با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف پژمان فر از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران

انصراف پژمان فر از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران