مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-13اقتصادي

مشترکان آب در همدان 50 لیتر اضافه مصرف می کنند/ آبرسانی با تانکر به 36 روستا


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی با تانکر به 36 روستای استان خبر داد و گفت: اگر هر نفر طبق الگوی مصرف 50 لیتر کمتر آب مصرف کند، در تابستان قطعی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه در انتخابات همگی حضور یافته و انتخاب اصلح داشته باشیم اظهار کرد: با وجود اینکه امسال با کمبود منابع آبی مواجه هستیم، در شهرها 69 درصد مشترکان خانگی و در روستاها نیز 40 درصد الگوی مصرف را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به 30 شهر خدمت رسانی می کنیم و با بیان اینکه در روستاها نیز 870 روستا زیر پوشش خدمات اب و فاضلاب هستند گفت: امسال کاهش بارندگی ها طی 50 سال اخیر بی نظیر بود به طوری که متوسط بارندگی در استان 233 میلیمتر است اما در سال گذشته 414 میلیمتر بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از 44 درصد کاهش بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که نسبت به بلندمدت از 31 درصد کاهش بارندگی برخوردار بودیم.

وی با بیان اینکه در سال 1400 تاکنون بارندگی با کاهش 110 میلیمتری مواجه بوده است گفت: سال گذشته سد اکباتان در مدت مشابه کنونی کاملا پر بود ولی اکنون 19 میلیون مترمکعب آب دارد که حدود 60 درصد وجود داشت ولی گام های خوبی برداشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان آب در همدان 50 لیتر اضافه مصرف می کنند/ آبرسانی با تانکر به 36 روستا

مشترکان آب در همدان 50 لیتر اضافه مصرف می کنند/ آبرسانی با تانکر به 36 روستا