مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-13سياسي

برگزاری روزانه 10 هزار عملیات 110 /کاهش 10 درصدی جرایم در پایتخت


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری روزانه 10 هزار عملیات 110 و کاهش 10 درصدی جرایم در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش فرماندهان انتظامی تهران بزرگ با دادستان تهران اظهار داشت: هر چه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، نزدیکتر، هماهنگ تر و درک متقابل تر و درست تری داشته باشند، محصول آن آرامش و امنیت جامعه است.

  رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این همایش و هم اندیشی، ارتقا هماهنگی و تعامل پلیس با دستگاه قضایی و موضوع انتخابات و همچنین برقراری ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضایی است، عنوان داشت: روزانه حدود 3500 پرونده در رده های انتظامی تشکیل و بین 15تا 20 هزار مراجعه به رده های انتظامی داریم.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در حال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هستیم که این اقدام برای نخستین بار در پایتخت در حال انجام است که بطور حتم به سلامت، سرعت، دقت و کیفیت کار خواهد افزود و گام بلندی در رسیدگی به کار مردم خواهد بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه روزانه حدود 10هزار عملیات 110 در پایتخت انجام می شود، بیان داشت: نیروی انتظامی در تهران بزرگ مجاهدانه، صادقانه و با تمام وجود پای کار ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روزانه 10 هزار عملیات 110 /کاهش 10 درصدی جرایم در پایتخت

برگزاری روزانه 10 هزار عملیات 110 /کاهش 10 درصدی جرایم در پایتخت