مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-13سياسي

اعلام آمادگی 5 نفر از اساتید حوزه برای مناظره با سیدحسن خمینی


پس از اظهارات سید حسن خمینی در خصوص روند تایید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، 5 نفر از اساتید حوزه علمیه قم با ارسال نامه ای، آمادگی خود را برای مناظره با وی اعلام کردند.

- ، در پی اظهارات سید حسن خمینی در خصوص روند تأیید صلاحیت ها توسط نگهبان، 5 نفر از اساتید حوزه علمیه قم، با ارسال نامه ای، آمادگی خود را برای مناظره با وی اعلام کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب حجت الاسلام سید حسن خمینی (زید توفیقه) سلام علیکم نظر به دعوت حضرتعالی از فقهای شورای نگهبان جهت مناظره در مورد آنچه که به نظرتان اجحاف در حق برخی از افراد و گروه های سیاسی و از جمله خودتان در خبرگان میدانید، ما چند تن از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، با تخصص های متفاوت در حوزه علوم انسانی، در مورد نگاه، رویکرد و عملکرد شما و مجموعه های تحت مسئولیتتان سوالاتی داریم که از مدت ها پیش دنبال فرصتی برای طرح آن با شما بودیم.

اکنون که فقهای بزرگوار شورای نگهبان با توجه به ایام پر مشغله انتخابات ریاست جمهوری 1400، فرصتی برای پاسخ به سوالات شما را ندارند، ما این آمادگی را اعلام نموده و از شما می خواهیم ضمن شرکت در این مناظره، سوالات و انتقادهای شیفتگان و پیروان امام خمینی (ره)، نسبت به اقدامات و رویکردهای یاد شده را شنیده و به آن پاسخ بگویید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 5 نفر از اساتید حوزه برای مناظره با سیدحسن خمینی

اعلام آمادگی 5 نفر از اساتید حوزه برای مناظره با سیدحسن خمینی