مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-13سياسي

برخی ها اقتدار ملت ایران را به بیرون از مرزها و بیگانگان معطوف می کنند


برخی ها با در دست گرفتن پست هایی در بدنه مدیریت کشور سعی کردند نگاه آزادی و اقتدار ملت ایران را به بیرون از مرزها و بیگانگان معطوف کنند که مردم در 28 خرداد با شرکت در انتخابات وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب تغییر خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار تصریح کرد: اسلام یک تمدن بزرگ به وجود آورد که تمدن امروز بشر همه دارایی و داشته های خود را مدیون آن است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی گذشته جهان اسلام را مرور می کنیم متاسفانه گذشته دردناکی است این غربی ها آمدند سرزمین های مسلمانان را اشغال کردند و کشتار و زبونی را نصیب مسلمانان کردند که نهایت آن  شکل گیری یک کشور و دولت جعلی به نام رژیم صهیونیستی بود که سرزمین فلسطین را اشغال کرده است.

وی افزود: مسلمانان در اوج ضعف قرار داشتند وگرنه به این راحتی نباید اتفاق می افتاد که دشمنان اسلام بیایند سرزمین مسلمان را اشغال و رژیم کودک کش قد علم کند که امام با انقلاب اسلامی و با میدان آوردن ملت بزرگ ایران این روند را تغییر داد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: جهان بشریت مدیون فداکاری ملت ایران خواهد بود ملتی که به رهبری امام امت با پیروزی انقلاب این روند موجود را تغییر داد.

وی تصریح کرد: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ضمن حل مسائل خود و پیشقراول شدن در مسیر تحقق تمدن های اسلامی به کمک سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها اقتدار ملت ایران را به بیرون از مرزها و بیگانگان معطوف می کنند

برخی ها اقتدار ملت ایران را به بیرون از مرزها و بیگانگان معطوف می کنند