مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-13اقتصادي

175 روستای گلستان با محدودیت آب مواجه هستند


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: با کاهش بیش از 30 درصدی بارندگی ها نسبت به سال گذشته، امسال 175 روستا در استان با محدودیت آبی مواجه هستند.

- ایسنا/گلستان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: با کاهش بیش از 30 درصدی بارندگی ها نسبت به سال گذشته، امسال 175 روستا در استان با محدودیت آبی مواجه هستند.

ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش بینی می شود در بدترین شرایط 110 روستا طی تابستان سال جاری نیاز به آبرسانی سیار داشته باشند که شرکت آبفا در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی افزود: اخیراً در پی قطعی های مکرر برق، قطعی های آب در استان نیز افزایش یافته است که این به دلیل قطع برق تاسیسات آب بوده و ارتباطی به کمبود و یا افت فشار آب در شبکه توزیع استان ندارد.

قائم مقام شرکت آبفا گلستان تصریح کرد: وجود انشعاب های غیرمجاز آب در روستاهای استان و استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان، باغچه ها و احشام نیز جزو چالش های جدی بر سر راه تامین آب شرب پایدار در استان گلستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفا گلستان، رحیمی با تاکید بر اهمیت نقش مردم در کمک به استمرار ارائه خدمات به تمام مشترکان در تابستان پیش رو، گفت: کاهش مصرف آب، ترویج مصرف بهینه، رعایت الگوی مصرف و گزارش انشعاب های غیرمجاز از جمله اقداماتی است که مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 روستای گلستان با محدودیت آب مواجه هستند

175 روستای گلستان با محدودیت آب مواجه هستند