مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-13سياسي

موجِ پنجم کرونا در راه کرمانشاه/ افزایش نگرانی ها از شلوغی ستادهای انتخاباتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از شلوغی ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداها گفت: این شرایط ممکن است استان را در آستانه ورود به موجِ پنجم کرونا قرار دهد.

- "موجِ پنجم" کرونا در راه کرمانشاه/ افزایش نگرانی ها از شلوغی ستادهای انتخاباتی ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از شلوغی ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداها گفت: این شرایط ممکن است استان را در آستانه ورود به موجِ پنجم کرونا قرار دهد.

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، گفت: متاسفانه در این ایام شاهد برگزاری نشست های انتخاباتی، ستادهای شلوغ و تجمعات انتخاباتی هستیم که می تواند بسیار خطرساز شود.

وی افزود: متاسفانه برخی کاندیداها با ارسال پیامک، فراخوان تجمع برای افتتاحیه ستاد خود می دهند که این رفتارها به شدت خطرآفرین است و کاندیداها باید بدانند که جان و سلامت مردم در اولویت هرچیزی است.

مرادی گفت: در حال حاضر روند برگزاری تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداها اصلا مطلوب نیست و با پروتکل های بهداشتی بسیار فاصله دارد و همین امر می تواند در آینده نزدیک استان را گرفتار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجِ پنجم کرونا در راه کرمانشاه/ افزایش نگرانی ها از شلوغی ستادهای انتخاباتی

موجِ پنجم کرونا در راه کرمانشاه/ افزایش نگرانی ها از شلوغی ستادهای انتخاباتی