مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-13سياسي

انتخابات1400 باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود


معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انتخابات1400 باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود.

- ، سرهنگ تقی نجمی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: خرمشهر سیاسی دیگری در 28 خرداد 1400 روی می دهد، که این حماسه باعث ناامیدی دشمنان و شادی دلسوزان می شود.

وی با بیان اینکه مهمتر از انتخاب، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: دشمن سعی در کم جلوه دادن انتخابات و مأیوس و بی تفاوت کردن مردم دارد ولی با درایت، بصیرت و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی حماسه ای ماندگار از ملت بزرگ ایران خلق می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از ماه های گذشته تمام توان خود را به کار گرفته اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نشان دادند در بحران ها و در انتخابات گذشته با بصیرت خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و آنها را مأیوس می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به انتخابات و شدت مانور رسانه در فرصت باقی مانده بیان کرد: امید است با تمامی ظرفیت و قدرت هر چه بیشتر در جهت جذب مشارکت حداکثری اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات1400 باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود

انتخابات1400 باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود