مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-13سياسي

انتخابات نشانه وحدت مردم و حکومت است


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دشمنان نظام در تلاشند که بگویند بین حاکمیت و مردم فاصله وجود دارد بنابراین در این میان وظیفه ما خنثی کردن عملیات دشمن با حضور در انتخاب است.

- با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم به ویژگی رأی اولی ها در انتخابات اظهار کرد: با توجه به تأثیری مشارکت حداکثری در ایجاد امنیت پایدار کشور تاکید ما دعوت همکاران و دانش آموزان به مشارکت حداکثری و تلاش برای ترغیب همه برای حضور جدی در انتخابات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای دو وجهه اسلامیت و جمهوریت است و مشارکت حداکثری مردم با توجه به اینکه در آینده تأثیر به سزایی دارد و می تواند هم افزایی ایجاد کند مورد تاکید قرار گرفته تا بتواند این دو وجهه مهم را حفظ کند.

وی افزود: از نظر ما عقلانی ترین کار در این روزها دعوت همه مردم به حضور گسترده و جدی پای صندوق های رأی 28 خرداد و ایجاد همدلی بین مردم کشور است.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه مخاطب امروز ما طیف گسترده ای از دانش آموزان رأی اولی هستند یک نشست انتخاباتی را با حضور رأی اولی های اثرگذار و معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین برگزار کردیم تا به نوعی بتوانیم برای دانش آموزان رأی اولی جشن تکلیف سیاسی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نشانه وحدت مردم و حکومت است

انتخابات نشانه وحدت مردم و حکومت است