مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-13سياسي

زنان بر اصل شایسته سالاری تاکید می کنند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان قروه گفت: استفاده از زنان در کابینه یک ابزار تبلیغاتی برای برخی کاندیداهاست و تاکید زنان براصل شایسته سالاری و در یک مقام برابر پرداختن به شایستگی های افراداست.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان قروه گفت: استفاده از زنان در کابینه یک ابزار تبلیغاتی برای برخی کاندیداهاست و تاکید زنان براصل شایسته سالاری و در یک مقام برابر پرداختن به شایستگی های افراداست.

سمیرا دهقانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه یکی از معضلات در مناظرات گفتمان حاشیه تخریب افترا و جداشدن از مباحث اصلی است بیان کرد: جامعه زنان که 50درصد جامعه را تشکیل می دهند مطالبات و نیازهایی دارند که همواره در انتخابات به آن پرداخته شده است اما عملکرد دولت ها نشان داده که حرف ها با عمل ها متفاوت است و صحبت های رنگین و جالب درحد شعار باقی می ماند.

وی افزود: زنان ما به واسطه نقش های مختلف اجتماعی همانند مادر، همسر در زندگی قهرمانان واقعی هستند و متاسفانه آنطور که باید و شاید به موضوع زنان پرداخته نشده است.

سمیرا دهقانی با اشاره به اینکه وعده های دولت قبل درحوزه زنان روی زمین ماند بیانکرد: وعده هایی که امروز هم بعضا در مناظرات مطرح می شود مانند حضور زنان در کابینه یک ابزار تبلیغاتی برای برخی کاندیداهاست، غا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان بر اصل شایسته سالاری تاکید می کنند

زنان بر اصل شایسته سالاری تاکید می کنند