مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-13سياسي

مسئول جدید بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی معارفه شد


یاشار کافی مولا به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی یاشار کافی مولا به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد.

سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا امروز 23 خرداد در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: خرمشهر سیاسی دیگری در 28 خرداد 1400 روی میدهد، که این حماسه باعث ناامیدی دشمنان و شادی دلسوزان می شود.

وی با بیان اینکه مهمتر از انتخاب، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: دشمن سعی در کم جلوه دادن انتخابات و مایوس و بی تفاوت کردن مردم دارد ولی با درایت، بصیرت و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار از ملت بزرگ ایران خلق می کنیم.

همچنین ناصرخدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات و شدت مانور رسانه در فرصت باقی مانده بیان کرد: امید است با تمامی ظرفیت و قدرت هر چه بیشتر در جهت جذب مشارکت حداکثری اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات1400 باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم گردد تا حضور حد اکثری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: رسانه ها در این عرصه مسئولیت و نقش اساسی دارند، و باید از توان رسانه ها در جهت تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی معارفه شد

مسئول جدید بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی معارفه شد