مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-13سياسي

حضور در انتخابات عامل تقویت نظام است


رییس ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات عبدالناصر همتی در استان فارس گفت: حضور در انتخابات فارغ از انتخاب هر کاندیدا منجر به تقویت نظام می شود.

- ، سید احمد موسوی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اصلی ترین رویکرد هوایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدنظر قرار گرفته است حضور حداکثری مردم در عرصه های مهم نظیر انتخابات است و تاریخ و تجربه نشان داده که صندوق های رأی تعیین کننده سرنوشت و آینده کشور است، لذا بی تفاوتی نسبت به انتخابات در هیچیک از جوامع عملی پسندیده و یک مزیت، محسوب نمی شود.

همه باید در تعیین سرنوشت کشور مشارکت فعالانه و آگاهانه داشته باشیم.

وی در ادامه با تصریح این نکته که زیر بنای جمهوری اسلامی را مردم و رأی مردم تشکیل می دهد ادامه داد: حضور پرنشاط در انتخابات برای خود و فرزندانمان آینده ای بهتر می سازد و نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت نباشیم.

این فعال سیاسی، تاریخ ایران را دوران پر فراز و نشیبی دانست که هر جا حضور مردم پر شور بوده، تغییرات مؤثری حادث شده است، گفت: انقلاب مشروطه ناشی از حضور و تلاش و 28 مرداد، ثمره بی تفاوتی و دوری از صحنه بود؛ به نظر می رسد که نباید اجازه دهیم که 28 خرداد امسال به 28 مرداد دیگری در تاریخ ایران بدل شود؛ دوری از صندوق های رأی، خلاف مسیر توسعه سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات عامل تقویت نظام است

حضور در انتخابات عامل تقویت نظام است