مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-13اقتصادي

وجه تمایز افراد ثروتمند را بشناسیم


مدرس اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از ویژگی های افراد ثروتمند را قدرت شناسایی فرصت های پول ساز از غیر پول ساز بیان کرد و گفت: امروزه فرصت های کسب درآمد زیادی وجود دارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرس اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از ویژگی های افراد ثروتمند را قدرت شناسایی فرصت های پول ساز از غیر پول ساز بیان کرد و گفت: امروزه فرصت های کسب درآمد زیادی وجود دارد، اما الزاما همه آن ها قابلیت پول سازی را ندارند، بنابراین باید فرصت های پول ساز کشف شوند.

بهمن قدمی دمابی در گفت وگو با ایسنا، نبود تربیت اقتصادی را یکی از عوامل نرسیدن به ثروت دانست و اظهار کرد: همه افراد در محیط زندگی خود نکات مختلف را یاد می گیرند، اما مسئله تربیت اقتصادی در مدارس و خانواده ها آموزش داده نمی شود و این موضوع همانند هر علم دیگر نیازمند یادگیری است.

مدرس اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: تفکر و تربیت اقتصادی شامل فرآیندهایی نظیر هزینه کردن، پس انداز کردن و سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد توانایی ریسک کردن و قابلیت مواجه شدن با فضای پر ابهام کسب و کار را ندارند، گفت: قدرت خطرپذیری باید وجود داشته باشد، زیرا بسیاری از افراد دارای ایده هستند اما به دلیل ترس از نتیجه ندادن، آن را عملی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه تمایز افراد ثروتمند را بشناسیم

وجه تمایز افراد ثروتمند را بشناسیم