مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13فناوري

توصیه پلیس به سایت های ایرانی برای استفاده از افزونه «وردپرس»


توصیه پلیس به سایت های ایرانی برای استفاده از افزونه وردپرس رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: ضروری است تا سایت های ایرانی استفاده کننده از افزونه های وردپرس برای تامین امنیت داده های خود و کاربرانشان اقدامات لازم را انجام دهند.

افزونه های وردپرس فایل های نصبی هستند که روی وردپرس نصب شده و امکانات جدیدی به سایت وردپرس شما اضافه می کند و می توانید برای زیباتر کردن سایت خود یا افزودن امکانات پیشرفته به قالب، بدون نیاز به کد نویسی با افزونه ها این کار را انجام دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم علی محمد رجبی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسیب پذیری در WP statistics سایت های وردپرس از سوی تیم Wordfence Threat Intelligence افزود: با توجه به اعلام آسیب پذیری این افزونه ضروری است تا مدیران سایت های استفاده کننده از این امکانات سریعا بروزرسانی را انجام دهند تا مانع از افشای اطلاعات حساس خود و کاربرانشان شوند.

وی ادامه داد: مدیران امنیت سایت باید همیشه آخرین اخبار و رویدادهای امنیت مخصوصا مواردی که در ارتباط مستقیم با امنیت سایت است را رصد و پیگیری کنند، نادیده گرفتن این اصل باعث بروز خسارت های مادی و معنوی برای سایت و کاربران آن می شود که قابل جبران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پلیس به سایت های ایرانی برای استفاده از افزونه «وردپرس»

توصیه پلیس به سایت های ایرانی برای استفاده از افزونه «وردپرس»