مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-13سياسي

مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات حق و تکلیف است


رییس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات حق و تکلیف است.

- ، سید عبدالمحمد طالبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران لزوم شرکت در انتخابات را بیان کرد و اظهار داشت: انتخابات در هر کشور و مشارکت مردم منجر به بالارفتن قدرت سیاسی آن کشور می شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حق الناس بودن آرای انتخابات تأکید فراوان داشته اند گفت: نظام های مردم سالار اداره کشور را از راه اتکا به آرای عمومی پیش می برند و مشارکت سیاسی بالای مردم در امور کشور باعث تولید قدرت ملی می شود.

رییس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در استان بوشهر حضور حداکثری مردم در انتخابات را در تعیین سرنوشت جامعه ارجحیت دانست و افزود: مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات در اندیشه حضرت امام (ره) حق و تکلیف است.

طالبی با اشاره به اینکه مشارکت حق اولیه هر واجد شرایط و تعیین مقدرات مملکت خود است خاطرنشان کرد: حضور حداکثری یک تکلیف شرعی والهی است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن تکلیف خواندن لزوم حضور حداکثری در انتخابات، عزتمندی، اقتدار ملی، استقلال تحکیم نظام، آبروی اسلام و آبروی ملت و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان عوامل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات حق و تکلیف است

مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات حق و تکلیف است