مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-13سياسي

امین زاده: مردم به فردی رأی می دهند که به طور بنیادین به تغییر وضع موجود بپردازد


امروز مردم ایجابی فکر می کنند و می خواهند به فردی رأی بدهند که کارها را اصلاح کند و به تغییر وضع موجود به طور بنیادین بپردازد.

- الهام امین زاده در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری مناظره سوم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه آیت الله رییسی در سه مناظره انجام شده بجای تخریب رقیب با اخلاق مداری به تبیین برنامه و کارنامه اش پرداخت، اظهار داشت: مناظره ها فرصتی بود برای تبیین ظرفیت حقوقی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور؛ در واقع، لازم است هر چهار سال یک بار در زمان این مناظره ها به عمل گذشته دولتمردان نگاهی شود و ارزیابی شود که در چه مواردی کم کاری کرده اند، کجا می توانستند بهتر عمل کنند و کجا اصلاً ورود نکرده اند.

وی با بیان اینکه این فرصت ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که مردم ایجابی فکر می کنند و می خواهند به فردی رأی بدهند که کارها را اصلاح کند و به تغییر وضع موجود به طور بنیادین بپردازد.

امین زاده افزود: در این امر، نباید صرفا به عوض کردن چهره ها و عوض کردن وزرا بسنده شود، بلکه رییس جمهور بعدی باید اساسا به اصلاح ساختاری کشور اعتقاد داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد آیت الله رییسی در مناظره ها انتخاباتی اظهار داشت: به نظر من، آقای رییسی اخلاق مدار عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده: مردم به فردی رأی می دهند که به طور بنیادین به تغییر وضع موجود بپردازد

امین زاده: مردم به فردی رأی می دهند که به طور بنیادین به تغییر وضع موجود بپردازد