مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-13سياسي

نتیجه انفعال در برابر آمریکا فقط شکست است


مسؤول قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه نتیجه انفعال در برابر آمریکا نتیجه ای جز شکست نیست، گفت: حضور کمرنگ مردم در انتخابات این است که به جهانیان و گروه های مقاومت اعلام کنند که مردم ایران جمهوری اسلامی را قبول ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب پیش از ظهر امروز در نشست مشارکت حداکثری در انتخابات در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را در کشورهای آزادی خواه جهان گسترش داده است، اظهار کرد: امام راحل (ره) با تشکیل جمهوری اسلامی نمونه بارز مردم سالاری دینی را در جامعه و بین کشورهای اسلامی رواج داده و باعث رشد استقلال و آزادی در جهان شد.

وی شرکت در انتخابات را امر بسیار مهم و واجب دانست و گفت: امروز نماد استکبار در جهان آمریکا است، زیرا همواره به دنبال استعمار گرفتن کشورها بوده و ادعا کدخدایی می کند و متأسفانه رییس جمهور هم کدخدایی آمریکا را پذیرفته است.

مسؤول قرارگاه فرهنگی عمار با تأکید بر لزوم توجه روحیه مبارزه با استکبار در جامعه بیان کرد: هدف از تشکیل انقلاب اسلامی زمینه و مقدمه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است، لذا برای انجام این کار باید با استکبار مبارزه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انفعال در برابر آمریکا فقط شکست است

نتیجه انفعال در برابر آمریکا فقط شکست است