مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-13سياسي

آرزوهایت را بنویس، به در یخچال بچسبان!


«آنها ماشین های گرانقیمت سوار می شوند و خانه های بزرگی دارند اما اگر یک کارآفرین واقعی باشند نه یک بچه پولدار، قطعاً به شما خواهند گفت چه رنج ها و مرارت هایی برای رسیدن به اهداف خود متحمل شده اند.

- آنها ماشین های گرانقیمت سوار می شوند و خانه های بزرگی دارند اما اگر یک کارآفرین واقعی باشند نه یک بچه پولدار، قطعاً به شما خواهند گفت چه رنج ها و مرارت هایی برای رسیدن به اهداف خود متحمل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: همان مقایسه قدیمی که کارمندی بهتر است یا شغل آزاد، آب باریکه همیشگی یا یک شبه پولدارشدن؟ به نظر می رسد این روزها کفه ترازو برای راه انداختن کسب و کار شخصی یا کارآفرینی سنگین تر از همیشه است.

سایت های زیادی برای راه انداختن کسب و کار شخصی و آموزش کارآفرینی راه افتاده و شبکه های اجتماعی با ارائه تصویری شیک و مدرن از جوانانی خوش پوش که از این طریق ثروتمند شده اند این شیوه از کسب درآمد را تبلیغ می کنند.

کاری به نظر راحت و موجه اما در واقع بسیار پیچیده و پر دست انداز.

آیا شبکه های اجتماعی همه واقعیت های این روش از کسب درآمد را به شما می گویند؟ رؤیای یک شبه پولدارشدن در جوانی با راه اندازی کسب و کار شخصی حقیقت دارد؟ بد نیست همین ابتدا بگوییم که راه انداختن کسب و کار شخصی و کارآفرینی شاید یکی از بهترین مسیرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهایت را بنویس، به در یخچال بچسبان!

آرزوهایت را بنویس، به در یخچال بچسبان!