مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-13اقتصادي

رونق فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت مکان بازارهای اینترنتی


عضو کارگروه علمی و شورای راهبری طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: مکان بازارهای اینترنتی یکی از بهترین ابزارها برای رونق فروش محصولات تولیدی پیشران های مشاغل خانگی اردبیل است.

- عضو کارگروه طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل خبرداد؛ رونق فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت مکان بازارهای اینترنتی ایسنا/اردبیل عضو کارگروه علمی و شورای راهبری طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: مکان بازارهای اینترنتی یکی از بهترین ابزارها برای رونق فروش محصولات تولیدی پیشران های مشاغل خانگی اردبیل است.

مهرداد موجبی 23 خرداد در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدات رودوزی سنتی گفت: با شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در جامعه، استفاده از فضای مجازی ضرورت یافته و پیشران ها و متقاضیان طرح مشاغل خانگی اردبیل در صورت داشتن تولیدات مناسب می توانند از ظرفیت مکان بازارهای اینترنتی این طرح برای معرفی آثار خود در سطح کشور و حتی بین المللی هم بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: امروزه با پدید آمدن شیوه های نوین کسب و کار و اقبال عمومی گسترده به استفاده از فضای مجازی، باید از این پتانسیل برای عرضه محصولات مشاغل خانگی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت مکان بازارهای اینترنتی

رونق فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت مکان بازارهای اینترنتی