مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-13سياسي

51 هزار رای اولی مازندرانی به پای صندوق های رای می رود


رییس ستاد انتخابات مازندران گفت که بیش از 51 هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در این استان رای اولی هستند که روز 28 خرداد برای نخستین بار پای صندوق های رای حاضر می شوند.

- ‎ حسین حسن نژاد، مجموع شهروندان مازندرانی واجد شرایط شرکت در انتخابات 28 خرداد را بیش از 2 میلیون و 400 هزار نفراعلام و اظهار کرد که این تعداد حدود 72 درصد جمعیت ساکن استان را تشکیل می دهند.

وی همچنین از پیش بینی 4052 شعبه اخذ رای سیار و ثابت شهری و روستایی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت که محل شعب نیز در 62 نقطه شهر و بیش از 2224 روستا طبق استاندارد های بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا مشخص شده است.

رییس ستاد انتخابات مازندران از تغییر ساعت آغاز و پایان اخذ رأی به دلیل شرایط کرونایی در روز 28 خرداد خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا زمان آغاز اخذ رأی یک ساعت جلو کشیده شد به این معنی که از ساعت هفت صبح روز 28 خرداد فرآیند اخذ رأی از رأی دهندگان آغاز می شود.

زمان آغاز رای گیری در دوره های قبل ساعت هشت بود.

وی با اعلام این که زمان پایان رای گیری نیز تا ساعت 2 بامداد 29 خرداد بازگذاشته شده است، توضیح داد: امکان اخذ رأی در شعب پرتراکم تا این زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 هزار رای اولی مازندرانی به پای صندوق های رای می رود

51 هزار رای اولی مازندرانی به پای صندوق های رای می رود