مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-13بين الملل

ترامپ: تکلیف تخلفات و تقلب انتخاباتی روشن نشود، آمریکا بدتر می شود


رییس جمهوری پیشین آمریکا پیش بینی کرد که اگر دموکراتها در تقلب انتخاباتی دست داشته باشند، آنطور که او دوباره مدعی شده است، ایالات متحده در آینده وضعیت وخیمی پیدا میکند.

- رییس جمهوری پیشین آمریکا پیش بینی کرد که اگر دموکراتها در "تقلب انتخاباتی" دست داشته باشند، آنطور که او دوباره مدعی شده است، ایالات متحده در آینده وضعیت وخیمی پیدا میکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا در ایمیلی به هوادارانش گفت وزارت دادگستری هیچ چاره ای ندارد جز اینکه به بررسی تقلب آرای گسترده بپردازد که در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2020 رخ داد.

در این ایمیل که شنبه منتشر شد، آمده است: وزارت دادگستری در حال افزودن افراد بیشتری به نقشهایش به منظور مبارزه علیه تلاشهایی برای محدود کردن آرا و من تصور میکنم، دیگر اقدامات رای دهی غیرقانونی است.

ترامپ نوشت: بر این اساس به نظر میرسد که وزارت دادگستری چاره ای ندارد جز اینکه به تقلب گسترده رای دهندگان که در جریان کلاهبرداری انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در برخی از ایالتهای سرنوشت ساز و تصور میکنم در جاهای دیگر رخ داده است، رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: تکلیف تخلفات و تقلب انتخاباتی روشن نشود، آمریکا بدتر می شود

ترامپ: تکلیف تخلفات و تقلب انتخاباتی روشن نشود، آمریکا بدتر می شود